Môj dodávateľ

Jar 2024

V blogu sme zhrnuli obdobie december 2023 až koniec marca 2024. Dočítate sa napríklad, ako sa nám darí zrýchlovať dopravu, aké nové funkcie pribudli do objednávkového portálu alebo čo myslíme pod pojmom #UdrzatelnaDistribucia. 

Doprava

Najviac u vás v poslednom maile rezenovalo, a aj nás stálo najviac práce, zrýchlenie dopravy. Podarilo sa nám dostať sa pri 92% zásielok na doručovací čas do 72 hodín od objednania.
Neustále na zrýchlovaní doručovania pracujeme - už dnes je viac ako 65% zásielok doručených do 48 hodín.
Náš najbližší cieľ je 48 hodinové doručenie pri viac ako 90% objednávok. 
Musíme však ísť krok po kroku, teda čo najviac minimalizovať problém s doručením do 72 hodín. Nechceme nič uponáhľať, viac ako na rýchlosť sa chceme sústrediť na kvalitu, ktorá postupne sama prinesie zrýchlenie.

Udržateľnosť

Jedným z nosných bodov našej firmy je udržateľnosť.  
Chceme prinášať riešenia, ktoré sú udržateľné. Aby sme vedeli tieto riešenia uviesť do života, a teda aby ste vedeli tieto udržateľné riešenia využívať, musia byť aj ekonomicky udržateľné.
Prvé zmeny k udržateľnému doručeniu sme už aplikovali:

  • Doplnili sme portfólio kompletne udržateľných produktov značky Lucart pre hygienu, kde už vieme ponúknuť prvý produkt, ktorý je uhlíkovo neutrálny (carbon neutral) - ide o toaletný papier. Ten výborne dopĺňa recyklované zásobníky na papier a mydlo, ktoré Lucart získava pri recyklácii tetrapacu.
  • Zaviedli sme testovacie doručenie cyklokuriérom v rámci centra Bratislavy. Túto spoluprácu plánujeme postupne rozšíriť na väčší počet prevádzok v centre Bratislavy. 
  • Zaradili sme do ponuky vône značky Vectair, ktoré sú vytvorené s ohľadom na možnosť telo vône recyklovať, prípadne niektoré typy je možné priamo kompostovať. Vône sú veľmi dobrým riešením pre prevovanie vašich prevádzok, vstupných priestorov alebo na toalety. 
  • V oblasti obalových materiálov stále posilňujeme produkty vyrobené úpravou papiera. Postupne tak nahrádzame niektoré typy obalov, pri ktorých do výroby vstupuje plast. 

Našim cieľom je postupne priniesť kompletné portfólio udržateľných výrobkov, zaviesť udržateľné formy dopravy, minimalizovať spotrebu obalových materiálov pri balení zásielok alebo ich opakovane využívať. Dôraz však dávame aj na funkčnosť a odolnosť.

Upravený dizajn portálu

Pripravili sme upravený dizajn kategórií produktov, produktov samotných, ako aj mierne upravené menu a bočný košík. Zvýraznili sme informáciu, že máte produkt pridaný do košíka, upravili pridávanie produktov do nákupných košíkov, a tiež sme upravili využívanie nového dizajnu na mobiloch.

Tieto úpravy sme realizovali s ohľadom na rôzne menšie chyby, ktoré boli v pôvodnom dizajne. Nový dizajn budeme spúšťať v najbližších dňoch, neskôr prejde úpravou aj hlavný nákupný košík, nákupné zoznamy a aj hlavná stránka. Ideme na to opatrne, nechceme vás prekvapiť žiadnymi výraznými zmenami. Zároveň chceme viac času venovať úprave dizajnu a využívania portálu na mobile tak, aby nakupovanie produktov bolo tak jednoduché, že vás to nebude nijak zaťažovať.

Nové funkcie portálu

Chceme, aby bol pre vás portál vždy k dispozícii a bol jednoduchý pre každodenné využívanie - či už formou vytvárania nákupných zoznamov alebo pri hľadaní produktov, ktoré by ste vedeli využiť.
Snažíme sa neustále inovovať a pridávať nové funkcie pre zjednodušenie vašej práce a tým aj šetriť váš čas.

Počas posledného obdobia sme pridali alebo upravili tieto nové funkcie: 

  • súvisiace produkty - nastavili sme nové radenie produktov a miernou kontrolou prešli aj samotné súvisiace produkty tak, aby dávali čo najväčší zmysel pri nákupe.
  • pridanie viacerých fakturačných firiem - pre firmy, ktoré nakupujú tovar na viacero prevádzok z jedného konta, sme pridali možnosť pridať fakturačnú firmu, ktorú si v košíku viete pridať a pravidelne sa vám už bude ukazovať. Týmto si jednoducho v košíku zvolíte, na ktorú firmu má byť tovar fakturovaný. Pri vytváraní fakturačnej firmy si tiež viete zvoliť, na aký email má byť faktúra za danú firmu odoslaná, takže sa nestane, že faktúru za objednávku nedostanete. 
  • pridanie viacerých dodacích adries - tak, ako si viete vybrať firmu, na ktorú chcete tovar faktúrovať, tak si viete pridať aj adresy doručenia, ktoré si viete pomenovať - napríklad názov vašej prevádzky alebo kancelárie, a tak viete spravovať objednávky pre viac prevádzok z jedného konta.
  • pridanie viacerých užívateľov - pridali sme vám aj možnosť vytvoriť si jednotlivých užívateľov, ktorým viete priradiť rôzne nastavenia: napr. ktoré nákupné zoznamy môžu spravovať, na ktoré firmy vedia tovar objednávať a tiež na ktoré adresy vedia tovar zaslať. Pridanie užívateľa viete spravovať cez vaše konto v časti Užívatelia. Hlavný benefit tejto funkcie je tiež v tom, že následne vidíte, ktorý užívateľ vytvoril dané objednávky. 
  • zapnutie sledovani dostupnosti tovaru -  v najbližších dňoch bude dostupné aj real time sledovanie dostupnosti tovaru. To znamená, že priamo pri pridávaní tovaru do košíka budete vidieť, koľko máme daného tovaru práve skladom. 

Ďakujem vám za váš čas pri čítaní našich štvrťročných noviniek.
Branislav Oršula


Mohlo by vás zaujímať

Leto 2024

Leto 2024

Leto sa nám ukazuje v plnej sile, a my vás v tieto dni chceme pozdraviť a priniesť vám súhrn našich horúcich noviniek, na ktorých sme pracovali posledné mesiace. V našom blogu s novinkami sa dočítate, čo sa nám podarilo, a čo plánujeme (pre…

Čítať viac